Melepak Dan 'Air Legislation'

Author: Amierul WM // Category:
Nampaknya minggu ni aku terpaksa la membuang masa dengan kerja-kerja workshop. Hari ni aku hanya membersih dan mengenalpasti alat-alat asas yang digunakan dalam bengkel. Padahal benda tu aku dah buat semasa belajar 'Maintainance Practises' dengan En. Misni dulu. Jadi buat balik benda ni boleh dikatakan agak membuang masa selain aku dengan geng yang lain tak boleh belajar benda baru.


Dengki juga aku dengan kawan-kawan aku yang sedang belajar 'Air Legislation' dengan bestnya. Nak buat macam mana, diorang punya kursus Cat A dirancang tamat bulan Ogos ni. Tapi aku rasa mungkin takkan sempat kerana untuk modul 7 'Maintainance Practises' tu ambil masa lebih satu bulan setengah tak ditambah dengan modul-modul lain lagi.


Walaubagaimana pun, tak kisah la. Aku pun sudah lama tak merasa melepak di kelas sebab aku dulu kelas yang first. Memang rasa cepat giler satu-satu modul tu habis. Sekarang selepas kelas dirombak dan aku masuk dalam kumpulan TAME 1, lambat la sikit belajar sebab aku punya kursus 2 tahun lagi baru selesai.

0 Responses to "Melepak Dan 'Air Legislation'"

Post a Comment