Siswa Rusia Pulang Bercuti

Author: Amierul WM // Category:
Rasa tak percaya aku dapat berchat dengan rakan aku semasa Form 5 dulu hari ni, Nadir yang sekarang ambil medik di Rusia. Aku terkejut gila bila dia tulis dalam facebook dia yang dia rasa panas sungguh berada kat Malaysia ni. Rupa-rupanya dia dah balik ke Malaysia sejak hari Jumaat lepas lagi.

Dia ingat nak keluar dengan budak kelas aku dulu, jumpa-jumpa borak-borak tapi banyak nombor telepon yang dia dah tak ada. Itu pun nasib baik aku jumpa dia dalam facebook. Kalau tak memang hilang contact terus nanti. Tapi tak kisah la. Dia pun cuti sampai 25 Ogos nanti. Kira masih ada masa untuk aku jumpa dengan dia walaupun aku dah pokai gila sekarang ni!!Semoga hajat aku nak hubungkan silaturrahim dengan budak-budak kelas aku tercapailah hendaknya.

0 Responses to "Siswa Rusia Pulang Bercuti"

Post a Comment