Izinkanku Berehat. Sekejap saja...

Author: Amierul WM // Category:
As-salam, nampaknya aku perlu berehat seketika daripada menulis untuk blog ni. Memang aku sekarang mempunyai banyak idea untuk diterjemahkan dalam blog ni tapi aku tidak dapat melakukannya. Hal ni sebab laptop aku sekarang buat hal dan aku terpaksa menghantarnya ke kedai untuk repair. Sedih Betul la.

Nampaknya terpaksalah aku menggunakan masa aku dulu dengan membaca buku Sherlock Holmes; penyiasat paling terkenal kat muka bumi ni, yang dah lama aku beli tapi tak baca-baca lagi tu. Kira buku tu kumpulan cerita-cerita detektif yang asal daripada Sir Arthur Conan Doyle. Sejak kawan baik aku; Hamdi yang dah hilang contact memperkenalkan aku Detective Conan dulu, aku lebih berminat kepada Sherlock Holmes yang merupakan idola Conan itu sendiri hehe.

Esok sambil-sambil gi hantar laptop tu, aku ingt nak pergi juga kat Masjid Jamek dan Dataran Merdeka. Nak tengok la juga sikit2 ape ade kat sana. Lama betul rasanya aku tak pergi k sana. Boleh la juga aku usyar2 kalau ada t-shirt yang best2 sikit. Buat kenangan la katakan. Dengar kata ada konsert inspirasi sempea ulangtahun ke-25 TV3. Boleh juga tengok kejap.

Konsert Inspirasi TV3 bersempena Ulang Tahun Ke-25 TV3.

Tarikh : Sabtu, 20 june 2009
Masa : 9.00-11.00malam di TV3
Tempat: Dataran Merdeka KL
Artis : M.Nasir, Jamal Abdillah, Wings, Afghan, Adibah Nor, Jaclyn Victor, Noryn Aziz, Ning Baizura, Dina, One Nation Emcee, Estranged, Bunkface, Hujan, Aizat, Faizal Tahir

Akhirul kalam, mungkin juga aku tidak akan mengedit blog ini untuk beberapa ketika atas sebab-sebab teknikal ini. Aku ingin memohon maaf atas segala silap salah selama aku mengutarakan pendapat aku melalui blog ini. Salam sejahtera kepada semua. Nantikan entry aku yang akan datang; Operation Cast Lead Vs The Holocaust.

0 Responses to "Izinkanku Berehat. Sekejap saja..."

Post a Comment