Aku Jiwa Merempat

Author: Amierul WM // Category:
Hari ini aku memakai baju hitam dan cargo pants lagi. Ya, sama seperti minggu lepas jugak. Betapa aku rasa terabai dan disisihkan daripada student lain ish ish ish. Sedang budak-budak lain belajar 'Material and Hardware' dan 'Air Legislation', aku dan 5 lagi kawan aku 'merempat' di bilik operasi Fokker 27. Mula-mula buka la sikit IPC dan manual. Pastu dah lama sikit mula la buka myspace, tagged, facebook entah apa lagi entah aku pun tak tahu.

Mungkin minggu ni lebih baik sebab kitorang ada buat task dengan Caessna yang baru beli tu. Kumpulan aku dapat task kat 'flight control' untuk bahagian sayap. Lepas tu kena pula buat presentation untuk task tu kepada instructer kitorang. Kena la juga belek-belek manual nak cari maklumat sikit. Aku dan Iqbal ada la juga pergi kat kapal terbang tu nak try test sikit dia punya sistem yang berkaitan.

Ditambah pula dengan mock IELTS, memang minggu ni aku menjadi separa sibuk menguruskan masa. Entah modul apa pula yang aku akan belajar minggu depan. Dan minggu depan juga aku ada test IELTS untuk kelayakan Category B nanti. Doakan aku semoga berjaya mengharunginya dengan yakin dan tenang.

0 Responses to "Aku Jiwa Merempat"

Post a Comment